Horeca
Gastvrij: tevreden of loyale gasten?
Wat zorgt ervoor dat uw gasten terug komen? Wat hebben emotie en het onbewuste te maken met excellente dienstverlening? Hoe kun je de gast op een
positieve manier beïnvloeden? Op deze én andere vragen geven we antwoord. We kijken naar de rol de iedere medewerker speelt in de beleving van de gast. De gemiddelde besteding van de gast wordt niet verhoogd door gelikte verkooppraatjes, maar is het gevolg van positieve aandacht, aangevuld met suggesties op basis van kennis en enthousiasme. Daarnaast kan ik u helpen bij de borging van de aangeleerde vaardigheden. Wat is de rol van de leidinggevende?
positieve manier beïnvloeden? Op deze én andere vragen geven we antwoord. We kijken naar de rol de iedere medewerker speelt in de beleving van de gast. De gemiddelde besteding van de gast wordt niet verhoogd door gelikte verkooppraatjes, maar is het gevolg van positieve aandacht, aangevuld met suggesties op basis van kennis en enthousiasme. Daarnaast kan ik u helpen bij de borging van de aangeleerde vaardigheden. Wat is de rol van de leidinggevende?